فاز اول و دوم مسجد جامع بندرعباس با اجرای گروه بین المللی لیله القدر افتتاح شد

 

در آستانه جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س)، فاز اول و دوم مسجد جامع بندرعباس با حضور گروه بین المللی لیله القدر و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و امام جمعه بندر عباس به بهره‌برداری رسید. 
 

به گزارش روابط عمومی گروه لیله القدر آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی شامگاه شنبه در آئین افتتاح فاز اول و دوم مسجد جامع بندرعباس اظهار داشت: هر چه داریم از برکات انقلاب ۴۰ ساله، خون شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه بنا بود این افتتاح خیلی زودتر انجام شود، افزود: به دلیل اینکه فضای بیرون بزرگترین مسجد جامع آماده نبود، با افتتاح زودتر از موعد آن مخالف بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: درحال حاضر، دو فاز مسجد جامع به اتمام رسیده که شامل طبقه پایین و طبقه دوم که بزرگتر از طبقه پائین است، می‌شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی، هدف از برگزاری مراسم افتتاح را مشاهده مومنین و خوشحالی آنان عنوان و تصریح کرد: افراد از نزدیک شاهد برکات انقلاب باشند و کسانی که اهل خیر هستند بیشتر ورود پیدا کنند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: فاز سوم مسجد جامع نیز در آینده، متناسب با زمان اجرای پروژه افتتاح خواهد شد که از دو فاز کنونی بسیار گسترده‌تر است.

آخرین مطالب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید